Wat poh - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lonneke Sinnema - WaarBenJij.nu Wat poh - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lonneke Sinnema - WaarBenJij.nu

Wat poh

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

05 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Vandaag staan grand palace en what poh op t programma. Lon heeft een goed oriëntatie vermogen. Not dus!!! Zonder reisleider Lotte komen we niet op de juiste plaats;) Maar een tuk tuk kun je beter ook niet nemen want die gaan in rook op als je pech hebt!! Hilarisch gezicht overigens! Grand palace was erg duur om naar binnen te gaan. Hadden we niet zo'n trek in... We zijn namelijk Nederlanders en alles moet zo goedkoop mogelijk... Wat poh daarin tegen was echt de moeite en het geld waard.. Heel relaxed sfeertje! Daarna een Thaise massage.. Of we het echt lekker vonden zijn we nog niet echt achter.. Ze nemen de meest bizarre poses aan... Boven op je staan is meer dan normaal! Hilarisch dus! Het was echt bloody hot dus Lotte was net een waterval, zo hot!! Daarna nog even havaianas gescoord met een dikke afdingactie en heel lekker gegeten basic on THE street!! Nu nog effe een drankje.. Lon eindelijk een welverdiend wijntje... Ze hoeft de komende week niet naar de aaa bijeenkomsten , dat scheelt:)