Elk nadeel heeft zijn voordeel! - Reisverslag uit Ban Thang Rotfai, Thailand van Lonneke Sinnema - WaarBenJij.nu Elk nadeel heeft zijn voordeel! - Reisverslag uit Ban Thang Rotfai, Thailand van Lonneke Sinnema - WaarBenJij.nu

Elk nadeel heeft zijn voordeel!

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

15 Februari 2013 | Thailand, Ban Thang Rotfai

Vandaag vertrekken we naar koh pangnan... Al vroeg vertrekken we met backpacker op de rug voor een stevig wandelingetje naar de boot. Je gelooft niet hoe focking veel mensen er op z'n kleine boot gaan!! Op de boot al een klein regenbuitje. Het weer was niet zo mooi vandaag.. Veel regen gevallen al in de ochtend. Ook hier kennen ze regen!! Helaas! Na 2 uur boot komen we op koh pangnan aan.. Dat het een partyeiland is is gelijk wel duidelijk!! Overal muziek en aanplakbiljetten.. Gelukkig zitten wij op een rustiger stukje van het eiland. Althans dat hadden we gedacht... Blijkt later! Als we namelijk aankomen op ons appartementencomplex die we met veel liefde hebben uitgezocht is het full booked.. Reservering of niet er is geen plek! Woest was ik maar gelukkig had ze een alternatief.. We kunnen een nacht in haad rin overnachten. Dat doen we maar anders hebben we niks! Eenmaal op bestemming blijkt het DE party Hardy place van haad rin te zijn... Allemaal jongeren en we hebben geluk want vanavond is de grootste poolparty van de omgeving georganiseerd! Wij helemaal blij: Not!!! Maar we besluiten er het beste van te maken en het hapjesgehalte is hoog dus dat is prettig! Na een uur komen we erachter dat het gezien en gezien worden is! Ook wel een grappige ervaring .. Eens heel wat anders! We maken een praatje met de buren en gaan lekker eten in haad rin! Na het eten hebben we besloten voor een Bucket te gaan en naar de poolparty te gaan! Want anders liggen we toch de hele nacht wakker! De buckets slaan erin als een bom en na een uur hebben we het heel gezellig met de buren en wat Nederlanders. Niet verkeerd z'n poolparty! Lotte gaat nog even in de zee zwemmen s nachts en lon vermaakt zich prima met al die buckets! Na al die spas gaan we toch maar naar bed om vervolgens 3 uurtjes te slapen! Waarschijnlijk zijn we morgen topfit........