strand..... - Reisverslag uit Ittersum, Nederland van Lonneke Sinnema - WaarBenJij.nu strand..... - Reisverslag uit Ittersum, Nederland van Lonneke Sinnema - WaarBenJij.nu

strand.....

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

22 Februari 2013 | Nederland, Ittersum

Na een lekker ontbijt met musli en banaan de tas inpakken voor weer een dagje aan het strand. Het 65+ gehalte blijft hoog hier!!

Na het dagje strand op naar een heerlijk verfrissende douche!!! Weg met al dat zand.nl nog steeds niet onze vriend!!

Na het douchen opzoek naar het tafeltje met de mw erachter, die bustickets verkoopt naar Bangkok. Een tip van een Duitse mw op het strand! Goede tip blijkt als we het tafeltje vinden en voor 180 bath pp een kaartje kunnen kopen. Koopje!!

Vlak bij het tafeltje van de genoemde Mw is een heeel groot overdekt winkelcentrum!! We kijken onze ogen uit 3 verdiepingen comfort voor alle overwinteraars, al hier. We kopen een paar lekkere broodje voor morgen op het strand. En gaan opweg naar onze hemelse thaische vit E massage! Niet te vergelijken met de gewonen thaische massage, waarbij het pijn gehalte vrij hoog ligt!! Hemels was het weer en zelf Lonneke is zenn dus dat zegt veel over de kwaliteit van de massage!!

En dan als afsluiter van de dag een hapje eten op het strand!! Heerlijk met de voetjes in het zand genieten van onze salade van de chef en kip zoet/zuur!! Heerlijk!!! En als afsluiting nog ff lekker met de voetjes in de zee!! Wat weer een dag!!!