Bejaardesoos.nl - Reisverslag uit Ban Thang Rotfai, Thailand van Lonneke Sinnema - WaarBenJij.nu Bejaardesoos.nl - Reisverslag uit Ban Thang Rotfai, Thailand van Lonneke Sinnema - WaarBenJij.nu

Bejaardesoos.nl

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

20 Februari 2013 | Thailand, Ban Thang Rotfai

Vandaag een relax dagje! Na een kort nachtje worden we wakker in het hol van de beer .. De kamer waar we gelukkig uit nood in mochten slapen! We gaan op verkenning en zien alweer heeeel veel leuke dingen die roet in ons dagbudget kunnen gaan gooien haha! Massage op 2 meter van ons guesthouse en nailart! Eerst maar even lekker naar t strand... Een mooi zandstrand met bedjes!! Heel fijn.... Wel hebben we in 5 min door dat we op een bejaarden soos terecht zijn gekomen.. Allemaal 60+ mensen met een zwart lijf van de zon. Ach ja leuk voor de afwisseling na al die lekkere hapjes in pangnan! Bang voor een hapjesalarm.nl hoeven we hier niet te zijn! We genietend van de zon en de zee en ook vooral van de scrub beurt die je krijgt bij het insmeren met zonnebrand.. Zand zand zand... Overal zand!! Helemaal leuk: NOT! Maar ja je moet er wat voor over hebben als je als een echte neger door de douane terug wil... Lot en lon hebben een nieuw stopwoordfenomeen uitgevonden.. Wat inmiddels al is opgevallen misschien? Overal word .nl achtergezet... We ontmoeten een Nederlander en die zei wat betekent dat.nl toch steeds? Uuuuh ja vrij kansloos maar wel leuk.nl hahahaha !!
Na een heerlijke dag zon zee en strand gaan we lekker douchen! En dan eeeen hemeeeelse massage! Want dat was het wel! Heerlijk! Met vit e voor de huid na het zonnen! Wat fijn! We zijn helemaal verslaafd! Dan staat er weer een nightmarket op t programma! Opnieuw helemaal leuk! Er worden weer wat souvenirs gekocht en er word weer heerlijk gegeten! Lon ontdekt een nieuwe shake met ijs en chocolade en lot gaat los met een ijsje met saus en spikkels! Jamie!
Total los gaan we huiswaarts waar eerst nog een paar creepy kakkerlakken moeten worden ontweken! Dat gaan we zeker nietmissen.nl!!!
Onze kamer heeft een upgrade ondergaan met balkon dus we zijn helemaal blij!!